söndag 14 juni 2009

I´m back and I´m really back in buisness



HAHA HA HA HA HA inte visste ni att Aron kunde engelska. Men så är fallet. Men jag pratar desto mer spanska då moster och barnflickan pratar det med mig. Men det går bra det med.
Alltså alltså en grej. Som jag tänkt på. Eller tänker på. Eller rättare sagt UPPTÄCKER emellanåt är det här som kommer i mitt ansikte och som ska vara bra? ! ?! Eeeeh. Det kallas tydligen för "torka" men det är helt onödigt och inte alls angenämt. Så va snäll och sluta med det ni vuxna och gör det inte på mina bebis kollegor för jag ser att de lider.
Idag har varit en jobbig men kul dag. Är helt slut. Min bästa polare Diesel sprang bort, rymde helt enkelt (varför fick inte jag följa med på hans rygg förresten) och mamma blev upprörd det kunde jag se. Hon försökte låtsas som ingenting och gick med mig i vagnen. Men hon var upprörd. men jag vet bästa trösten-STÅNGAS!!!!!!!!! Så gör ju den där lillkatten så jag har börjat med det med. Jag buffar med huvudet mot mammas och så sitter ni så panna mot panna och gnider. Dömysigt! Så gjorde jag och sen bakade mamma och såg glad ut coh sen blev det blött och hon sa en massa om vatten och sen helt plötsligt hade jag pyjamas och låg i sängen med ett jättesött lejon som är rolig att prata med. Jag glömde. Innan dess dansade mamma till HERO av Perrelli 3 ggr till och med och jag fick vara med också. Schlager is the shit!
Jag har börjat haja en del. Till exempel så har jag fattat vad folk gör när de pussas. Fast det är konstigt. Vissa pussas fast de inte vill pussas ser det ut som i alla fall för i nästa sekund så pratar de sådär argt till varandra.
Hmmmm ni känner ju mig och jag är så liten än MEN om jag nånsin blir som de där arga, sura vuxna så säg till mig. Det verkar så trist!
Kramar till er alla!!!!

PS jag sover nu som ni ser så stör ej! DS
Aron

1 kommentar:

Caroline sa...

ha ha ha...Håller med Aron, vuxna gör saker o ting så komplicerat! Hoppas att Diesel kom tillbaka!