lördag 18 oktober 2008

Aron här...


Tjena!

Nu är jag 2,5 månader och jag har hittat några nya favoritsysselsättningar. Mormor har en grymt rolig giraff som jag gärna håller, skakar och så gillar jag att käka på hans gula öron.

Sen så gillar jag när det kommer vatten på mig fast mamma och mormor ska vara så galet pedagogiska så de säger så här "NU kommer det vatten oj ojoj". Som att jag inte skulle fatta att vatten inte är farligt. De har säkert hört det från BVC eller nåt att man ska göra så.

Ja BVC är ju en annan femma. Alla andra kids skriker jättemycket men jag gillar verkligen att ligga där på vågen och kolla på de där roliga djuren som hänger ovanför. Läkaren vred och vän de på mig och gjorde nåt märkligt med mina höfter och ben men jag tänkte att ju mer jag skrattar desto mer impad blir hon och det blev hon ha ha.

Mysigast är ju helt klart att ligga i mammas famn och få höra en massa kul sånger. Hon lär mig lite olika moves med armarna och schlagerlåtar tycker jag är bäst.

So long och stor puss och kram till er alla!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Aron! Moster här!
Ja hon som bor så lååååångt borta så det är helt galet. Nu har du ändrat utseende IGEN. Det är bara att inse att du kommer att hinna ändra utseende många gånger innan vi ses igen till jul. Längtar efter dig och din söta mamma! pusspuss och Finns i dina drömmar, Tusen och en naaaatt...

Caroline sa...

Puss på er! Jag har bytt namn på min blogg, nya adressen är http://carolineofmalmo.blogspot.com/
Anna, lägg till den i dina favoriter :)