torsdag 12 september 2013

Jag är ingen pilot jag är en mamma

Så ska man på det igen. Gruffandet, buffandet, diskussionerna....Jobbigt det där med att kämpa. Jobbigt det där med att känna. En man sa en gång till mig att "du ska vara som en pilot som måste kraschlanda ett flygplan. Så ska du tänka som förälder. Stäng av och bara gör."
Enkelt??? Inte för mig. Det är inte roligt när ens barn är ledsna och förtvivlade och jag känner då.

Kryptiskt inlägg? Ja kanske.. men i vanlig ordning vill jag inte gå in på detaljer hur det är att inte vara överens med någon man har barn med. Av hänsyn till min familj och hans familj och alla andra som kan känna oss på olika sätt. Tycker rätt så illa om påhopp på nätet och i cyberrymden så det får räcka med detta idag.

Älskade lilla familj! Vilken lycka att jag får vara med just ER!

Inga kommentarer: