måndag 9 september 2013

Väntan

Just nu är det lite transportsträcka...Längesen sist. Det pågår ett detektivarbete kring vad som orsakat mina besvär och det blir fler och fler "check" på listan och det är bra för nu vet jag och läkarna att det inte är farliga saker. Segdragna grejer ja, men inte farligt. Jag ska bara vila. Men fyfan vad jag är dålig på att VILA. Jag vill träna, jobba, springa, gå på fest, fika med folk, hänga med de som fortfarande är lite mammalediga, baka....Men just nu så är det vila som gäller. Nåt virus har kommit in i spindelnätverket i förlängda märgen...Ja jag vet det låter läskigt men som sagt det är inget farligt.

Igår mådde jag mycket bättre än på länge och då passade vi på att smygstarta Halloween på Vellingeblomman, handla lite och så har jag kokat massor av björnbärssylt :-)

Inga kommentarer: