fredag 7 januari 2011

Snön ligger vit på taken endast mamman är vaken




Senaste veckan har lille Aron inte alls mått bra. Vi har helt enkelt mestadels fått stanna inne och i förrgår så tog det ordentlig skruv när killen fick över 40 graders feber. Mammainstinkten är fenomenal. Jag satt uppe med honom mellan 01 och 06 utan att bli det minsta trött. Hade liksom aldrig pallat sitta på middag ens med kungen mellan 01 och 06. Till slut la sig feber och Aron och hans mamma fick sova ett par timmar.
Halleluja för bra termometrar i alla fall och så kom det hem en trevlig karl till mig som, UTAN UPPMANING, fick för sig att fixa med min köksfläkt. Bara för att han tyckte det var kul. Är inte det guld värt då?:-)
Annars laddas batterierna för fullt inför jobbet som börjar nästa vecka. Träffat en av mina chefer idag och jag är inspirerad! Känns gött att börja jobba igen efter x antal månaders sjukskrivning. Vårterminen har ju dessutom en hel del trevliga avbrott för vinterlov och påsk. Och i år ska jag dessutom åka till SOL och VÄRME för första gången sedan 2004. Det ni!

Inga kommentarer: