tisdag 16 oktober 2012

Nu ska jag förkovra mig

Minsann. Har varit på G länge men sen har massa annat kommit emellan. Men nu så ska jag uppfylla några av mina små drömmar som jag haft länge. Sagt och gjort. Min egen firma rullar nu på och jag har tom hunnit med lite marknadsföring iform av infoblad, nätverksmöten och det gav resultat-halleluja. Fått en del nya kollegor och massor med input :-).

Sen har jag anmält mig till en skrivarkurs nästa termin. Detta är något som jag velat SÅÅÅÅÅ länge men inte fått tummen ur. Så såg jag en intervju med Camilla Läckberg igår och då trillade poletten ner. Man kan inte bara sitta och vänta på det där flowet och inspirationen utan man måste bara sätta sig ner och skriva varje dag för att bli bättre.
Jag älskar orden, språket och att vända och vrida på meningar men har länge velat bli bättre på det och NU så! Inte kanske för att nån kommer vilja läsa vad jag skriver men jag har ett sånt behov av det ändå. Om inte annat så för min egen skull. Allt jag skriver sparas mycket noga och vem vet 2090 så kanske nåt barnbarnsbarn vill läsa om vad tanten Rubarth upplevde.

Inga kommentarer: