måndag 17 augusti 2009

Aron säger hej







Halloj halloj!!!



Alltså jag bara älskar att finnas till! Alla lyssnar på en! Som häromdagen satte jag mig på min lilla scen ute i mormor och morfars trädgård och höll ett långt tal till massorna. De jublade och Diesel kom springande och mamma skrattade så hon grät. Fantastiskt!!!






Sen hände nåt hemskt. Det kallas kindtänder. Jag vet inte vad det är men det gör väldigt ont och så får man hög feber. Fattar fortfarande inte poängen med tänder eftersom jag ändå inte får äta med kniv och gaffel som de stroa människorna. Fast jag vill såklart.






Annars leker livet för det mesta. Jag har varit på semester med morfar och moster när mamma behövde jobba lite. Skriver mer snart när jag har fått kläm på det här med dagis, pappor, äta själv och hösten. Ska bara fundera lite mer först på dessa saker innan jag återkommer.



Kramar ARON

Inga kommentarer: