torsdag 7 januari 2010

Jag vill gå i ide -NUUUUU


Jag bara fattar inte varför januari, februari och mars finns överhuvudtaget.....



Ändå måste jag mog säga att 2010 har börjat bra, vilket var ganska otippat. Jag hade avgett några nyårslöften och jag tror fan jag lyckats hålla dem så långt.


Men jag är så trött och så vinterblek så man knappt vågar visa sig ute. (se bilden :-) ) Och inte fasen lyckas jag gå upp de där 5 kilona (tips mottages tacksamt) och håret är så där äckligt elektriskt och går inte alls att stajla. Nä fy fasen.....vilka lyxproblem egentligen kanske.


Om jag inte varit så förbaskat flygrädd så skulle jag tagit en restresa till solen nu faktiskt. Kom nämligen på häromdagen att jag inte varit längre än Oslo sen 2004 så jag var i Grekland. Inte likt mig alls. Å andra sidan har jag ju faktiskt fött barn och jag är liksom inte den som tar med mig Aron på en all inclusive med Bamseklubbar, barnportioner, köttbullar, pizza.....Inte riktigt min grej och nog inte Arons grej heller.


Nä fan jag vill gå i ide nu fram till skidsemstern v 13. Nån som vill hänga på?

1 kommentar:

Caroline sa...

Håller med fast jag gillar faktiskt februari, då märker man att det börjar bli ljusare! Men nu är det ju as-trist! Ja jag har några tips till dig:
1. Ät mer
2. Träna lagom o stressa inte
3. Fuktspray till håret
4. Solpuder kan fräscha upp (fast jag tyckte du såg snyggare ut än de flesta på bilden)

Puss - ses tisdag!