tisdag 2 februari 2010

Snö och party


Jag lovade mig själv och alla andra att 2010 skulle bli ett bättre år än 2009 och än så länge.....so far so good.

Däremot vet jag inte riktigt om vädergudarna ser med blida ögon på Rubarth och alla andra föräldrar för FYFAN vad svårt det är att ta sig fram med vagn i en halvmeters snö....I och för sig, om jag hade haft bra skor så kanske jag inte glidit runt som en tok. Det är bara det att det liksom inte passar med moonboots till kostymbrallor. Nåväl....jag vet det är ett lyxproblem. Till och med alla kloka människor på facebook påtalar det.


Annars är det väl ganska lugnt just nu. Som vanligt fast lite bättre kanske.....Fick till och med ett ryck och unnade mig en ny partytopp och DET är inte ofta det händer nu förtiden. Inte så mycket för att det är dyrt att ha barn (för det är det inte kan jag meddela. Det är en myt so så mycket annat). Det är mer för att jag inte vill ta med en trotsig unge in i en boutique och mötas av munnar som snörps åt. (kan man böja det ordet så? )

Anyway.....simma lugnt i snön och fucka inte upp det ni redan har.

Inga kommentarer: