lördag 24 april 2010

I´m back!!!!




Oj oj oj oj har så väldigt mycket att stå i. Dagis, springa, mormor, morfar, kompisarna, lekplatsen, gunga, hästen, gosedjuren,sjunga, spela piano, spela munspel, spela flöjt, MACKOR MED LEVERPASTEJ!!!!!!!, gosa, gosa lite mer, pussa mamma, pussa djuren, prata i telefon, MACKA MED SMÖÖÖÖÖR!!!!!!, kramas, pussla, läsa bok, läsa boken igen, läsa boken 15 gånger, prata, prata, springa, MACKA MED LEVERPASTEJ!!!!!!, gosa, gosa lite mer, MACKA!!!!!!, bada, pussa på Ruben, klappa Ruben, MACKA!!!!, GODNATT!

Ja ni fattar själva va?
Bästa kosten för mig är macka, pappas smoothie, macka, mjölk och banan. Finns absolut ingen anlending i världen att sitta i nån fjantig barnstol och äta nån smaklös LAGAD mat. Jag har inte tid dessutom.
Men jag kan berätta att jag fått en ny vän. Min kusin Ruben 4 månader visade sig efter ett tag vara en riktigt smart liten kille. Mycket roligare att prata med honom än de där stora människorna.

Livet leker alltjämt och jag vill ALDRIG bli äldre. Det här är den bästa åldern helt klart. Och nej Herr BVC Doktor, jag leker INTE med klossar för jag VILL inte.

Puss och Kram till alla mina fans
Aron

Inga kommentarer: