tisdag 7 december 2010

Min julklapp till mig själv


Just nu består mitt liv av fyra saker.
SOVA-sover typ 10 timmar per dygn-MINST.
KÄRLEK-Aron, Aron världens bästaste Aron:-)och till alla andra som står mig nära och ger mig näring, kärlek, trygghet och vänskap.
TRÄNA-ja herregud. Har konstant träningsvärk efter att ha skaffat mig en PT. Kör dynamisk uppvärmning och sen lite basövningar (marklyft, benböj, head over squat etc) för att avsluta med crossfit. Däremellan blir det lite löpning och en grym cirkel för bålen ståendes.
Låter det lätt????? Ok. I så fall ses vi på gymmet och kör ett varv.
MAT-det är minsann inte lätt att klämma i sig 4000 kalorier om dagen, men efter att ha kommit på att man kan hälla i en halv deciliter olja både här och där så går vikten nu stadigt uppåt. ÄNTLIGEN!!!!

För att verkligen sätta pricken över i:et och vila upp mig till 100% så har jag köpt en liten julklapp till mig själv...Ja den där sandstranden på bilden är snart min.
Why? Cause I´m worth it.

1 kommentar:

Caroline sa...

GUD så härligt för dig med semester!! Kan du vid tillfälle förklara "dynamisk uppvärmning" och "head over squat"????

Gött att du går upp lite nudå! Heja heja