onsdag 12 augusti 2009

Ett fång röda rosor

Idag så fick jag ett fång röda rosor av en mycket god vän. Har nog inte fått röda rosor sen ......ja när fasen var det egentligen? Jag tror att jag fick det sist av en annan god vän när jag fyllde år för några år sen.
Röda rosor ska man ju få av sin älskade men egentligen spelar det ingen roll för vänskapen är MINST lika viktig som kärleken till en eventuell partner. jag är 30+ och har inte glömt detta faktum men det verkar som att det finns många som har gjort det. Det är underbart med alla bröllop, barn, stora magar, parmiddagar, förlovningsfester etc som man får uppleva i den här 30+ åldern men ibland så hör man talas om folk som BARA lever i sin parvärld.
Som tur är så har jag UNDERBARA vänner (jag har sagt det förr) som oavsett om de är singlar, skilda, änkor, änkemän, gifta eller nyförlovade så kan de ändå umgås med alla typer oavsett civilstånd och social tillhörighet.
TACK för det kära vänner!

Inga kommentarer: