tisdag 6 oktober 2009

Host host host


Hö hö hö host..........

Sorry. Det är jag igen. Aron.

Jag är förkyld just nu och det är väldigt jobbigt. Framförallt när mamma ska komma med nån himla märklig sak som hon stoppar upp i näsan och sen kommer det ut vatten. Nässpray kallas det visst. Hmm........


Ja det händer mycket i mitt liv. Bland annat så har jag bestämt mig för att inte bara skriva längre utan även SÄGA saker. Alltså prata om det som är väsentligt dvs Diesel, Diesel, banan, macka, Diesel, miao, macka, banan, mamma, mamma, mamma och Diesel.

Dessa ord räcker bra för mig än så länge och alla verkar ändå fatta vad jag menar när jag spänner ögonen i dem och säger DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, DÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Helst om man lägger på lite dist så man låter som Vince Neil i Mötley Crue.


Jag går på dagis nu 10 timmar i veckan. Ja det räcker bra för mig. Då får man liksom det bästa av det och så får man HIMLA god mat och MYCKET mat. Det gillar jag.


Kramar Aron

Inga kommentarer: