söndag 6 januari 2013

Jag omfamnar, spottar på, älskar, skrattar hejdlöst på Dig 2012

År 2012 i bilder!








2012 var kampen. Kampen för mitt barn. Fy fan säger jag bara. Aldrig mer. Men 2012 var också harmoni (efter maj), trädgård, underbar semester på Gotland och Bohuslän, en UNDERBAR höst med massor av kvalitetstid med Aron och Hannes. Hunnit träffa mycket folk och skaffat mig ett par nya kompisar.

Så vad bär 2013 med sig för mig?
Ja en sak är säker. Det blir jobb och nu är firman i full gång också. :-)
Det blir resor såklart! Gotland och nåt varmt ställe utomlands.
Planeringen fortsätter för att uppnå två mål som jag har....:-)
Skriva klart boken
Ta körkort
Fortsätta föreläsa
.....

Ja också  komma helt i form igen såklart! :-)

Gott Nytt År alla och var rädda om varandra!!!




Inga kommentarer: