onsdag 7 januari 2009

Så har det gått ett år....

...och vilket år sen då!!!

2008 var året då jag:

lärde mig vad slempropp är
fick erfara hur det är att spy var dag och sova som en stock 14 timmar
fällt en massa tårar
upplevde största kärleken EVER (till min son)
insåg att jag hade oanade krafter
fick känna på hur det är att leva ensam med en bebis
fattade många väldigt dåliga beslut
fattade ännu fler fantastiskt kloka beslut
blev bjuden på många roliga fester och middagar
överträffade mig själv i matlagning och bakning
träffade fantastiskt många nya vänner och bekantskaper
gjorde återtåg på dansgolven med bravur
knäckte en del äkta champagne
bråkade med försäkringskassan
förvånade mig själv och många andra
sa många lite för dumma saker med en MYCKET bitter underton

2009 är året då jag förhoppningsvis:

flyttar
ser till att förkovra mig mer inom mitt yrkesområde och även andra områden
TAR MITT KÖRKORT!!!!!!!
fortsätter vara en nöjd, superstolt, galet förälskad MAMMA
får se min son springa, leka, hoppa, gå och kanske säga nåt ord eller två
tjänar mer pengar :-)
knäcker ytterligare några flaskor champagne
får se en av mina käraste vänner bli äkta FRU
får rida islandshäst flera dagar i sträck
lär mig sålla lite bättre
skaffar mig ännu mer skinn på näsan
skrattar högt flera gånger varje dag

GOD FORTSÄTTNING ALLESAMMANS!!

Inga kommentarer: