fredag 2 november 2012

Det går framåt....

Just idag skall jag få gratis massage och det känns väldigt lyxigt. Den här graviditeten slet en del på leder och gamla krigsskador gjorde sig påminda. Men jag är mycket flitig på gymmet och kör 3-4 ggr i veckan funktionell träning varvat med ganska tung styrketräning. Och japp det gav resultat på 6 veckor. Kilona är nästan borta och jag börjar känna mig stark och hyfsat fit igen :-). Huden på magen är ju inte så himla snygg men det bryr jag mig inte så mycket om.
Löpningen saknar jag nåt enormt men det får vänta några månader så man inte vill riskera att få framfall.

Ja man får boosta sig nu när novembermörkret faller och det gör jag genom att träna extra mycket, gå långa promenader i dagsljus, förbereder mig för återgång till jobbet (som blir väldigt snart), unnar mig ansiktsbehandlingar (ska prova en ny ljusbehandling som tar bort pigmentfläckar nästa vecka), massage, bastu, hårinpackningar och många timmar i sängen (lägger mig typ 21-22 varje kväll).

Ja och så har jag ju barnen såklart! Underbara, gosiga, snälla, kloka, fina Aron och sötnöten Hannes som är lugn som en filbunke. De är helt klart en feelgoodfaktor :-)

Inga kommentarer: