lördag 18 april 2009

ALDRIG MER EN FLYTT!!!

Jag är så trött på att skruva, lyfta, bära, böja mig ner, kräla omkring på golvet, skrapa bort färg, putsa rör i badrum, spika...

Jag har flyttat runt tio gånger i mitt liv som den rastlösa själ jag är. Har tyckt det var jobbigt innan men då har jag inte vetat vad jag pratat om...Att flytta ensam med en bebis, galen vovve som inte fattar sitt nya revir är GANSKA jobbigt.

Nu bor jag ju i mitt slott. Ja det är så det känns för mig att bo i en fyrarummare. Väldigt lyxigt! Och här tänker jag bo tills jag vinner på lotto eller nån galning får för sig att de ska köpa ett hus till mig eller nåt....Jag menar man vet ju aldrig. Ibland så slår drömmar in... :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jotack, att flytta finns väl med på den objektivt sanna listan över stressande saker i livet. Men visst hjälper du väl oss att flytta in i juli... *bara skojar*
puss puss /Syrran