söndag 5 april 2009

Cocktails och rock n roll....


...är kanske det som behövs just nu! Är dödstrött efter ett evigt flyttande och dessutom hjälpte jag en polare att flyttstäda sin lägenhet.


Tänk lilla jag i en fyra med min son. Tänk om det faktiskt är så att jag har blivit vuxen eller är på väg dit i alla fall.


Mina vuxenpoäng för tillfället:

är gift och skild

har ett barn

har fast jobb (fast bara på 60%)

medlemskort på MQ

medlem i facket och skyddsombud


Men sen kom jag på att oj vad mycket jag missat som vuxen. Typ:


har inte ICA kundkort

lever inte ihop med någon

har inte körkort

har ingen bil

har inget pensionsspar....


Ja men vad fan är eg vuxen? Ska skriva om det nästa gång!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa om dig... Hoppas att du mår bra.

Maximus sa...

Får man lov att fråga vem du är?