torsdag 22 december 2011

Julefrid tack!




Alltså jag har typ haft 60-timmars arbetsvecka känns det som men NU är det äntligen lite ledigt och jag tänker passa på att handla julklappar, städa, göra köttbullar (ja för nu kommer hela finska tjocka släkten!!!), träffa alla mina fina vänner och såklart pyssla och gosa med ARON! Hans egen reflektion över julen är "det ska bli den bästa julen i världen mamma" och så säger han god jul till allt och alla inklusive sig själv ett antal gånger om dagen. Julen kommer firas "himmavid" mestadels. resor, sol och bad sparar vi till januari :-).

Hittills har jag i alla fall hunnit med årets roligaste julavslutning med mina kollegor. Danstävling, backhoppning, massor av sång och musik. Sjukt kul att vuxna människor kan bjuda på sig själva utan att vara fulla, eller så var det bara för att alla var musiker ;-).
Sen har vi haft ett roligt byte av betygssystem som vållade litegrann huvudbry för en oteknisk kvinna. (varför kan man inte bara ha de gamla hederliga betygskatalogerna där betygen skrevs in för hand??).

Nä nu är det dax för lite repande innan köttbullarna ska rullas!

Inga kommentarer: