fredag 22 april 2011

Kreativitet


Just nu är Aron och jag väldigt synkade när det gäller att vilja vara kreativa. Jag har ett sånt där äckligt stort behov av att måla, musicera, fixa hemma, laga konstiga maträtter utan recept, skriva, göra musik, bygga med lera osv. Länge har det varit så stt Aron inte varit så super sugen på just musik och dans och det har jag givetvis fått respektera. han har till och med förklarat att mamma får inte sjunga för då jobbar hon. Ja och så är det ju såklart i hans värld.
Men nu har vi en sån där period när vi gör en massa saker och skapar grejer av pinnar, färger, musik, gem, klossar, kudar och jag vet inte allt. Mycket roligt faktiskt.
Och så himla fina grejer han har gjort på dagis nu inför påsk. Det är så man verkligen bara smälter och hjärtat sväller av stolthet. Har sagt det förr och säger det igen-jag är så förundrad och tacksam för den helt otroliga kärlek som Aron ger och som jag känner. Den bara växer för varje dag. Helt galet och helt underbart.


Glad Påsk!

Inga kommentarer: