onsdag 18 februari 2009

I´m back


Tjena!


Jag är tillbaka. Har varit mycket på sistone. Först så hände nåt dökonstigt i min mun. Från att ha haft det mjukt och skönt inne i munnen så kände jag nåt med tungan en dag. Det var vasst och konstigt. Man ville bara ta bort den där knäppa grejen som gjorde att man fick en massa kli i munnen och lite feber.

Sen är det nån som har ändrat på min säng. Förr så låg man så skönt i den men nu när jag ska nå mina kompisar (ja det är ingen ni träffat med en heter LEO och är ett lejon och en är en nalle fast han är blå och låter när man drar i svansen. Väldigt märkligt och inte särskilt verklighetstroget.) så rullar jag runt och så FASTNAR jag i sängen på tvären. Vem har gjort om sängen?

Mamma påstår att jag har växt för mycket för mitt eget bästa men vaddå jag är ju Aron så som jag alltid sett ut.

Som sagt det har varit mycket nu. Varit mycket hos mormor och morfar med mamma och en dag så tog hon ut mig i trädgården. jag satt i vagnen glad och nöjd och tittade på mina älskade träd. Ja jag vet faktiskt att det är träd....Nåväl. Det såg inte ut som vanligt och min bästa vän hunden Diesel käkade det vita som låg på marken. Mamma försökte ta bort det vita med nån stor sak men GUD vad det lät!!!!!!! Jag blev jätterädd och kunde inte fatta varför vuxna alltid måste hålla på med saker som låter fruktansvärt.

Senare försökte jag berätta om den här episoden för mormor men då började hon nästan gråta och sa att jag sjöng och att det var så fantastiskt. Jag var faktiskt bara upprörd. Får man vara det nån gång då fast man är stämplad att vara världens snällaste bebis?

Jag håller i alla fall tyst på BVC fast de gör grymt konstiga saker och inte fattar att man har integritet fast man är en bebis.

Ja ja det var allt från bebislandet idag och jag pussar på er alla och ler mitt soliga leende för bebislivet är trots allt ganska härligt. SO LONG!

Inga kommentarer: