tisdag 3 februari 2009

Klänningen är fixad!!!!


En av mina bästa och coolaste vänner gifter sig på alla hjärtans dag. Bröllop är fantastiskt och speciellt detta då de är paret som inte lämnar nåt åt slumpen. Jag förväntar mig alltså god mat, formidabla bordsdekorationer, rörande och roliga tal, levande ljus, VÄRME (på många olika sätt), några riktigt roliga turer på dansgolvet och glada skratt.

Det enda jag är nervös för är min klänning...ja ni ser ju den på bild här. Hur som helst så kom klänningen dyr och specialbeställd från Paris. Det vara bara det att jag inte hade sett baksidan på den....Jag hade bara sett den bilden som ni ser här. Jo då visade det sig att den var helt bar i ryggen. Normalt sett så gör ju det inget fast det kan ju bli lite kallt. problemet var nu att man är ju inte 25 längre och så har man ju fött barn så jag ville gärna ha en behå. Hmmmmm hur skulle det här gå? MEN visste ni att det nuförtiden finns en behå som man KLISTRAR på tuttarna och knäpper framtill men den har alltså inga band därbak eller runt axlarna.

Finns det kallingar som man klistrar på också eller korsett för män eller ......nä jag ska inte snöa in på det där med jämställdhet. Folk stör ju sig redan på att jag är så grymt fåfäng samtidigt som jag kallar mig feminist och vill bli respekterad.

"Anna, du måste tänka på VILKEN BILD DU VILL FÖRMEDLA AV DIG SJÄLV!"

Ja men hallå, jag vet vilken bild jag vill förmedla. Bilden av mig. Dvs jag är hyfsat välmöblerad i skallen, har ett gott hjärta, generös som attan, bildad OCH ser ganska bra ut. Alltså måste det ena utesluta det andra??? Karlar kan verkligen vara så enkelspåriga.

Jag kommer i alla fall ha kul i den där klänningen det kan jag lova och om du läser detta Carro-Malmös snyggaste brud 2009- LYCKA TILL!!!!


PS Tack till affären Hot Couture där jag köpte klänningen DS

1 kommentar:

Caroline sa...

Va? Vem? Jag? Just det...JAG SKA GIFTA MIG, TJOHOOO! Den klänningen blir as-snygg på dig. Nu MÅSTE jag sova. Kjam banan på dig coolaste Anna