tisdag 22 november 2011

Det här fick jag av en av mina kompisar som också bloggar (och jag lovar hennes blogg är läsvärd!!! www.carolineofmalmo.blogspot.com är adressen )

1. Varför började du att blogga?

Bra fråga men det var när jag väntade barn och det var därför den fick namnet "Familjenytt". Sen så hände det en del tråkiga saker i samband med att jag skulle bli mamma och då var bloggen ett sätt att "skriva av sig". Nu bloggar jag mest för att jag är en sån där som bara inte kan hålla truten.

2. Vilka bloggar följer du?
De som står i min lista är de som jag gillar men jag läser massor av blogginlägg här och där. Tyvärr så är jag så FRUKTANSVÄRT oteknisk så jag har fan glömt hur man lägger till fler favoriter i den där listan. Hur gör man?
Generellt kan man väl säga att jag läser bloggar som handlar om "riktiga liv". Är inte så road av modebloggar eller folk som bara bloggar om sin politiska övertygelse. Blandade bloggar är roligast.

3. Vilken är din favoritfärg?

Rosa, svart och rött

4. Vilken är din favoritfilm?

Oj....Lilja 4-ever, Plutonen, Män som hatar kvinnor, Såsom i himmelen och Pelle Erövraren

5. Vilket land/länder vill du besöka och varför?
Jag har varit lite här och där i världen och västafrika är så underbart och spännande. Sen vill jag väldigt gärna resa runt i USA (har bara varit i Boston och trakterna där omkring)

Inga kommentarer: