söndag 22 mars 2009

Jag och min pyjamas




Jag la av med snuttekudden RÄTT sent i livet. Sen ersattes den av en jäkla massa tuggummituggande och halstabletter och sen 2002 har jag en sjukt dålig vana. Så fort jag kommer hem till mina föräldrar så är det pyjamasdax. Men detta är ju ett underskattat plagg. Man känner sig grymt bekväm. Eftersom mina föräldrar är väldigt avslappnade och känner mig väldigt väl så har de inga problem med att deras dotter springer omkring i pyjamas no matter what.


Tänk att det finns folk som känner att de måste städa hela huset, klä upp sig och ta på sig sitt colgatesmajl för att "passa in" när föräldrarna kommer på besök. Jag är glad att jag kan gråta, skratta, skrika, käfta, se för djävlig ut, äta i sängen, skita i middagen och gå omkring i pyjamas hemma hos mamma och pappa. Jag behöver inte prestera jag är ändå deras prinsessa.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hallå, pyjamas är det bästa som finns!

Maximus sa...

Jag vet! Grymt underskattat!