måndag 2 mars 2009

Vårtecken


Ja det börjar bli vår. Jag känner det. Säkra vårtecken för mig är:


nytänkande-"Varför har jag aldrig tänkt så här förr? Nu är det slut med att sätta upp egna hinder som egentligen inte behöver finnas."

envishetens återtåg-"Ingen sätter sig på mig"

tulpaner-kan bara hålla med Carro. Krispiga tulpaner i köket mår man bra av.

ommöblering och investering-både inombords och i bostaden

förälskelse-är nykär i min söta söta bebis!

VÄLDIGT BLÖTA SKOR-ja tyvärr så glömmer jag alltid hur BLÖTT det är i Malmö den här årstiden. Nästa år måste jag investera i ett par bra allvädersskor hur tråkigt det än låter.

Snödroppar-ja de finns redan i mammas trädgård

Semesterplaner-i år blir det ridsemester och skärgårdsidyll

Nostalgi-Ja visst gör det ont när knoppar brister.

Gladare elever-ja de små kidsen ler lite mer och sommarlovet är nu inte bara en fantasi även om det är ett par månader kvar.


Inga kommentarer: