måndag 30 mars 2009

Vår, kärlek och lite flyt


För en gångs skull har jag lite flyt i mitt liv. Efter en period med mycket tuggmotstånd så är det lite lättare att åka i livets rutschkana. Hittat min bostad med stort B som jag flyttar till den 1e april. OCH jag har lyckats lösa alla praktiska detaljer kring detta.

Det är definitivt en vår som väntar runt hörnet och det är behagligt att vara ute med vagnen och vovven.

Jag är så kär i min bebis! Efter att ha haft lite barnledigt i helgen så är jag helt nyförälskad och jag fick världens mottagande igår när jag träffade honom igen. Han lutade sin lilla panna mot min och gapade stort med munnen och skulle pussa mig på sitt bebissätt i hela ansiktet. Sen ville han givetvis berätta vad han hade gjort för kul med mormor och morfar och dagen avslutades med ett bad för hans del, massa gos och vargsången som han älskar.

Inga kommentarer: